عملگرهای فشرده در فضاهای خطی نرم دار فازی

پایان نامه
چکیده

چکیده ندارد.

منابع مشابه

عملگرهای فشرده ضعیف روی فضاهای نرم دار غیر کامل

در این پایان نامه، رفتار عملگرهای به طور ضعیف فشرده روی فضاهای نرم دار غیرانعکاسی را بررسی می کنیم و نشان می دهیم که عملگرهای به طور ضعیف فشرده روی فضاهای نرم دار غیرانعکاسی، نمی توانند دو سویی باشند. در نهایت نشان خواهیم داد که عملگرهای فشرده روی فضاهای از بعد نامتناهی نمی توانند پوشا باشند.

عملگرهای به طور ضعیف فشرده روی فضاهای نرم دار غیرکامل

این پایان نامه مشتمل بر سه فصل است .فصل اول مقدمه ای از آنالیز تابعی و فصل دوم قضایای کاربردی در فصل سوم را بیان می کنیم و فصل سوم شالوده ی پایان نامه هعم از عملگرهای به طور ضعیف فشرده روی فضاهای غیرانعکاسی رامعرفی می کنیم.

خواص توپولوژی فضاهای خطی نرم دار فازی

در این پایان نامه فضاهای خطی نرم دار فازی معرفی شده و بعضی از خواص این فضاها مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین توپولوژی تولید شده توسط نرم فازی معرفی می گردد، در نهایت بعضی از خواص این توپولوژی از قبیل به طور موضعی محدب، نرم پذیری، فشردگی و کلآ کرانداری مورد بررسی قرار می گیرد.

عملگرهای الحاقی در فضای خطی نرم دار فازی

در این پایان نامه فضاهای خطی نرم دار فازی، انواع عملگرهای خطی کراندار و پیوسته فازی، فضای دوگان فازی وعملگرهای الحاقی روی فضاهای خطی نرم دار فازی معرفی شده اند. سپس روابط بین کرانداری فازی و پیوستگی فازی را مورد مطالعه قرار داده ودر نهایت بعضی نتایج مهمروی عملگرهای الحاقی اثبات می گردد.

قضایای نقطه ثابت روی فضاهای خطی نرم دار فازی

در این پایان نامه ارتباط بین –?نرمها و نرم فازی، خواص ??همگرایی و ??کشی، تعاریف کرانداری -lفازی و بسته –lفازی را در فضاهای نرم دار فازی معرفی می کنیم. در آخر مفاهیم ساختار نرمال فازی، نگاشت توسعه نیافته فازی و قضیه نقطه ثابت برای نگاشتهای توسعه نیافته فازی بیان

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه علوم پایه دامغان - دانشکده علوم پایه دامغان

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023